Technology Part One

Posted by: Jimmy Kane,

Θυμάμαι  που χτύπαγα τα κουδούνια στα σπίτια για να βρώ έναν φίλο μου όταν ήμουν δημοτικό!!!

Best times ever. Fuck technology. Merketing Και μαλακίες είναι....

Από τότε έχω μπλέξει με συμβόλαια, φόρους, facebook,twitter, και άλλα πόσα ....

Πραγματικά δεν με έχουν βοηθήσει ποτέ στην ζωή μου.

Τόν πατέρα μου πού πονάει καμία τεχνολογία δεν μπορεί να τον βοηθήσει όπως και αυτούς στην Foxconn που αυτοκτωνούνε....

Ξέρεις για ποιούς μιλάω.... Για αυτούς που εργάζοντε για να φτάσει στα χέρια μας το iphone 4 .....

Οπότε θα το πώ σκληρά... Δέξου το τίμημα που παίρνει η τεχνολογία για να γίνει και μην το παίζεις χαζοχαρούμενος....


0

 
photo

Freelancer, Multi-Core Programmer, Senior Web Devloper, Cyber Activist, Aplinist, Free Diver, Jazz Guitar

Template and Icons by DryIcons.com